Het reisschema (heenreis) - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Het reisschema (heenreis) - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Het reisschema (heenreis)

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

26 Augustus 2011 | Nederland, Oss

Op zondag 28 augustus vertrek ik om 8.30 uur vanuit Amsterdam naar Londen waar ik om 8.45 uur aankom. Hier vertrek ik weer om 10.55 uur naar New York waar ik om 13.45 uur land. Om 15.10 vlieg ik naar Columbus waar ik om 17.00 land. Het is dan in Nederland 23.00 uur. Misschien ontmoet ik in New York de orkaan Irene wel, of moeten we hierdoor uitwijken, we zullen het wel zien. De tijden die ik hierboven heb vermeld zijn de plaatselijke tijden.

Vandaag vieren we eerst de verjaardag van Martijn, hij wordt morgen 24 jaar.

Charon heeft al de nodige bestellingen doorgegeven zoals de Hollandse hagelslag, kaas, stroopwafels enz. Ook mijn zus Angeline in Canada heeft een bestelling doorgegeven, die wil graag de ketchup van Hela. Als dat allemaal in de koffer zit zal ik kijken wat ik zelf ga meenemen.

groetjes van Anne-Marie

• 26 Augustus 2011 - 17:13

Clazien:

Hoi Anne-Marie, wat leuk voor je, over een paar dagen zit je in de States en bij Charon. Heerlijk vooruitzicht. Ik bel je morgen nog even om je een fijne reis te wensen. Alvast gefeliciteerd met Martijn en een hele fijne avond. Groetjes aan mijn broer en de kids.

• 27 Augustus 2011 - 07:33

Rien En Nel:

Hallo Annemarie en Charon,

Van uit Rosmalen allereerst gefeliciteerd en een prettige verjaardag voor Martijn.
    Voor jullie, een hele fijne vakantie. Vlieg veilig, maak een leuke tijd mee.
    Wij kunnen (om de kosten nog wat te drukken) je nog wel aan wat hagelslag en kaas helpen.
    Als Willem alleen thuis is, nodigen wij hem uit om te komen eten. Och een bordje is er zo bijgezet.

Wij lezen niet iedere dag de binnengekomen mails, maar wij blijven wel graag op de hoogte.

Nogmaals een hele fijne vakantie.

Groeten van Nel en Rien.....