Amsterdam, Londen, Chicago en Columbus op een dag! - Reisverslag uit Ashland, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Amsterdam, Londen, Chicago en Columbus op een dag! - Reisverslag uit Ashland, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Amsterdam, Londen, Chicago en Columbus op een dag!

Door: Anne-Marie en Charon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

28 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Ashland

Vanochtend om 5 uur opgestaan, na wat koffie gedronken te hebben zijn we vertrokken naar Amsterdam. Keurig op tijd vertrok het vliegtuig. Op de startbaan kregen we even een flinke wolkbreuk over ons heen. Ik dacht: "die wacht wel effe met opstijgen, maar nee, startte met dat ding en daar gingen we over de startbaan de lucht in".

In Londen was het heel ander weer. Daar scheen de zon volop. Net uit het vliegtuig zag ik dat als ik het volgende vliegtuig wilde halen dat ik moest rennen. Ik kreeg een oranje sticker met Express Connection in mijn handen gedrukt en het enige wat ik verder hoorde was: "Hurry, hurry!!". En daar rende we over de gangen, overal voorbij. Ik kreeg overal voorrang. Het bleek, als ik het volgende vliegtuig wilde halen ik ongeveer 25 minuten de tijd had. Roltrappen naar boven, dan weer via andere naar benee. Alle handbagage weer op de lopende band, schoenen uit, handen omhoog en blijven staan. Dan alles weer inpakken en verder gaat het. Weer roltrappen, dan de trein, uit de trein, over het perron, naar binnen, en gelijk doorlopend het vliegtuig in.

Zo nu even 8 uur zitten. Op weg naar Chicago. De vlucht was goed. In Chicago was het weer met een trein mee om ook hier naar een andere gate te komen. Gelukkig had ik hier meer tijd en heb eventjes wat gewandeld en gewinkeld.

Om 10 voor half 6 ging mijn laatste vlucht. Rond half 8 landde ik op Columbus. Zo nu de koffer ophalen en dan zie ik eindelijk Charon. Dacht ik......
Op weg naar de koffer, op de roltrap, wordt ik door iemand op mijn schouder geklopt. En daar stond ze, achter me, Charon. Nou, dat is een verrassing. Je zou zeggen, hoe kan dat? Toch eerst de koffers pakken en dan door de gate naar buiten en daar zal ze wel staan. Maar nee, hier mogen hun gewoon mee naar binnen. Rare veiligheid. Maar ja, ik was kei blij om haar te zien.

Onderweg naar het huis waar Charon verblijft hebben we nog een Pizza gegeten. Carina was er ook bij. Gezellig buiten op het terras. Hier is de temperatuur heerlijk. Krekels horen we op de achtergrond. Charon heeft me een leuk vest gegeven wat ik gelijk heb aangepast.

Zo, nu nog een uurtje rijden. Het laatste half uurtje heb ik geslapen in de auto. Mijn accu is een beetje leeg...

De koffers uitgepakt en ik heb Charon gelijk haar kadootje gegeven. Ik had een t-shirt gegeven met daarop : I love en dan de foto van Dana (haar kat). Deze had ik thuis zelf gemaakt.
Ze vind ze leuk.

En nu is het echt bedtijd. Het is nu hier half 12, en in Nederland is Wim al naar het werk.

groetjes van Charon en Anne-Marie

  • 29 Augustus 2011 - 03:33

    Wim En Anne-Marie :

    Hallo Anne-Marie en Charon,
    Zo te lezen een boeiende reis gehad en eigenlijk niets meegekregen van de storm Irene die nu de kust teistert daar in Amerika.
    En dan die ontmoeting met Charon zo apart gewoon geweldig.
    Ik ga nu naar het werk en jullie gaan slapen, we spreken elkaar weer en hopelijk hebben jullie een gewldige tijd daar samen, maar dat zal wel lukken, ben ik zeker van. groetjes Wim xxx

  • 29 Augustus 2011 - 04:19

    Mike:

    Nou een haastig begin was het voor je reis, maar gelukkig kan je het nu rustiger aan doen en genieten van je belevenissen.
    wij gaan inderdaad weer werken alhoewel we mogen eerst nog studeren samen met Wim.
    Balen........................

  • 29 Augustus 2011 - 04:58

    Loes:

    Anne-Marie, dat was een boeiende reis. Gelukkig Irene ontlopen.
    Charon, heb je goed geslapen met Dana zo dicht bij je?
    En nu genieten meiden. Veel plezier.
    Ik verheug me op de verhalen op deze site.

    Groetjes, Loes

  • 29 Augustus 2011 - 06:22

    Diana:

    Hey dames,

    Wat leuk om het zo allemaal te volgen, en wat een reis....
    Wel goed dat je Irene gemist hebt en dat je Charon op een verassende manier hebt kunnen ontmoeten. Ik kijk weer uit naar het volgende verslag, zo blijven we wel goed op de hoogte.
    Ik heb Martijn niet gezien (niet herkent?) bij BOA maar het was wel kei gezellig, echt een groot feest.
    Charon en Anne-Marie heel veel plezier.

    Groetjes Diana vanuit het koude natte Nederland (het is nu maar ongeveer 15 graden).

  • 29 Augustus 2011 - 10:39

    Henk:

    Heb ik weer!!!

    Nou zie ik dat ik mijn (flauwe) reactie bij de verkeerde dag heb gezet. Zie je wel, een echte techneut ben ik.

    Maken we er een raadseltje van: op welke dag staat die reactie dan wel???

    Gr,
    Henk

  • 29 Augustus 2011 - 13:17

    Robert:

    leuk dat toch nog alles goed is verlopen
    mooi reisverslag lijkt wel een thriller
    nou de groetjes en xxxxxxxxjes aan charon
    houdoeeeee

  • 29 Augustus 2011 - 18:32

    Claar:

    Zóóóóó, da's nog eens een reisje geweest!!! Nou dus maar genieten en veel foto's maken!!!
    Al zal ik niet elke dag reageren, we lezen het wel hoor!!!

    Groetjes uit het koude Veghel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim en Anne-Marie

Actief sinds 30 April 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 118889

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Rondreis West USA en Canada

29 Augustus 2013 - 03 September 2013

Een wandeling door Rome

19 Mei 2013 - 07 Juni 2013

Op zoek naar de zon!!!

07 September 2012 - 01 Oktober 2012

Rondreis Zuid-Oost USA

30 April 2012 - 11 Mei 2012

Sao Miguel, Azoren

28 Augustus 2011 - 08 September 2011

samen met mijn dochter Charon, in Amerika

03 Januari 2011 - 06 Februari 2011

Rondreis Nieuw Zeeland

15 Oktober 2010 - 17 Oktober 2010

weekend Meisburg

Landen bezocht: