Bij de Niagara watervallen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Bij de Niagara watervallen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Bij de Niagara watervallen

Door: Anne-Marie en Charon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

01 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vanochtend rond 8 uur opgestaan. Na het ontbijt uitgecheckt en richting de Niagara gereden. Rond de klok van 12 uur komen we daar aan.

Nadat we de auto's geparkeerd hebben zijn we naar de watervallen gelopen. Vanaf de boulevard heb je een mooi uitzicht. Je ziet ook de Amerikaanse waterval, die aan de overkant ligt. We lopen verder en komen bij de toegang voor de rondvaart boot. We betalen de toegang en krijgen een "mooie" blauwe regenjas aan. Zal wel nodig zijn.... Met de lift gaan we naar beneden en wachten op de boot. We stonden gelukkig vrij vooraan zodat we de kans hadden om vooraan op de boot te staan. Op deze plek heb je het mooiste uitzicht maar je wordt hier wel heel erg nat!!

De boot gaat tot bijna tegen de waterval aan. Je voelt hoe het water de boot verder weg wil duwen. Gelukkig dat we die "mooie" blauwe regenjasjes aan hadden, anders waren we echt goed nat geworden.

Nadat we van de boot af waren gingen we weer met de lift naar boven en komen we uit bij een giftshop. Hierna zijn we het centrum ingelopen. Het lijkt hier wel een soort kermis. Overal is er wat te doen, een achtbaan, een spookhuis, een spiegelhuis en weet ik al niet meer. En ook weer overal giftshops...

Het loopt tegen half 6 als we wat gaan eten. Heerlijk buiten op een terras. Na het eten lopen we weer terug naar de boulevard om nog eens te gaan kijken bij de waterval. Rond 7 uur gaan we de Skylon in. Deze is 775 feet hoog. In 52 seconde heeft de lift ons naar boven gehesen. Vanuit de toren hebben we een geweldig uitzicht op de watervallen. Aan de overkant zien we Amerika liggen. Ook zien we de brug waar we zometeen over moeten om weer terug te gaan naar the USA.

Rond 8 uur nemen we afscheid van Angeline en Nikki. We krijgen nog een eigen gemaakte fles wijn mee, deze is voor Wim. Die moet dus in de koffer.

Rond 8.15 uur rijden we de grens over en om 9.05 komen we aan bij ons Motel. Nu even lekker onderuit. Wat drinken, wat chips, laptopje, of tv.
Morgen gaan we weer met z'n 2en verder.

Nu zometeen douchen en het bedje in. Was weer een hele leuke dag!!!

groetjes van Charon en Anne-Marie

• 02 September 2011 - 02:54

Wim En Anne-Marie :

Hoi Anne-Marie en Charon, zo te lezen weer een ontzettend leuke dag geweest, weer van alles gezien, en dan met de boot naar de waterval toegevaren een ervaring apart.

En dan die vergezichten vanaf de Skylon die zullen ook wel geweldig zijn.

En natuurlijk nog lekker even gewinkeld daar op de kermis.
    Op de kermis nog ergens ingeweest? Of alleen maar rondgelopen?

Zo dan nu weer in het grote Amerika op naar de volgende belevenis.

Groetjes saampjes Wim xxx

• 02 September 2011 - 03:30

Mike:

Zo zeg wat indrukwekkende foto's van de watervallen en Buffalo is weer terug in de tijd.
    erg mooi en jullie vallen van de ene pracht in het andere.
    het is een grote Kermis met allerlei atracties die avonturen.
    gr Mike

• 02 September 2011 - 07:07

Clazien:

Wat een prachtige foto`s weer. Ik ben gewoon jaloers, zitten wij hier in de rommel van de verbouwing (wordt ook heel mooi hoor) en zie ik jullie bij die prachtige watervallen. Blijf maar lekker genoeten met Charon en je zus en nichtje. Heel veel groetjes, ook aan Charon, van ons.

• 02 September 2011 - 12:37

Geert:

Hallo, alles gaat goed daar schijnbaar, lekker uitgerust als je terug komt, hier gaat alles z'n gangetje, straks samen met Wim en Leon naar een wedstrijd van het nederlands elftal in Eindhoven kijken op uitnodiging van UNIT4. Nog heel veel plezier van Els en Geert.

• 02 September 2011 - 17:00

Bep:

Hoi,
    Vorige week vrijdag was het vanuit het stafbureau buiten een spectaculair uitzicht, maar dit is duizenden malen mooier. Nog veel plezier samen en hopelijk tot 8 september.
    Groetjes, bep

• 03 September 2011 - 16:50

Wim(de Andere):

Zo te zien nog geen tijd om aan werken te denken. Houden zo. Het is weer een prachtige reis aan de foto's te zien. Geniet er samen van. Ook wij hadden een fijne dag daar in Eindhoven.

Groetjes de andere Wim en Od.