Regen in Death Valley, lawine en de zwarte beer! - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Regen in Death Valley, lawine en de zwarte beer! - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Regen in Death Valley, lawine en de zwarte beer!

Door: Martijn, Wim en Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sequoia

In de ochtend verlaten we het hotel in Death Valley.

Het regent...... in Death Valley.... en de temperatuur zakte naar 28 graden.
We rijden eerst nog even naar een Ghost Stadje, Rholite.

Daarna naar de zandduinen van Death Valley. We lopen hier wat rond op onze blote voeten. Het zand is een beetje nat maar was heerlijk aan de voeten.

Onderweg zien we mensen fietsen. Ja, nu het wat kouder is en het wat regent is het mogelijk om in de zomer door Death Valley te fietsen.

Het begint wat harder te regenen als we door de bergen rijden in Death Valley. Het water loopt langs de bergen naar beneden. Dan plotseling links voor ons gaan wat stenen rollen. Er volgen steeds meer stenen, en ze worden steeds groter. Wim rijdt, en geeft wat extra gas om de stenen te ontwijken. Achter ons zien we de stenen op de weg rollen. Ook wij rijden over de stenen heen..... We hadden weer eens geluk..... het ging net goed.

We rijden Sequoia Forrest in. Op eens zie ik aan de rechterkant, op een helling een zwarte beer zitten. Hij zit ons gewoon aan te kijken. We stoppen en willen een foto maken, maar helaas hij loopt verder het bos in.

Een eind verder gaan we een kijkje nemen bij de Giants. Wat een bomen!! Martijn vindt het geweldig om hier tussen te lopen.

Het wordt al laat en we besluiten wat te gaan eten. Rond de klok van 10 uur komen we bij ons Hotel aan in Three Rivers.

groetjes van Wim, Martijn en Anne-Marie

• 05 Augustus 2014 - 17:41

Henk:

Big is better....zoals altijd.....