Toronto en de CN Tower - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Toronto en de CN Tower - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Toronto en de CN Tower

Door: Martijn, Wim en Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

16 Augustus 2014 | Nederland, Heesch

We checken uit en gaan Toronto in.

Het eerste wat we gaan bekijken is de CN Tower. De toren is 553 meter hoog. We gaan via de lift eerst naar de 346 meter en genieten van het uitzicht.

Hierna gaan we nog wat hoger, naar de 447 meter, dit is de Skypod.
We lopen wat rond en kijken naar beneden. Wat een hoogte. In de verte zien we zelfs de Skylon van de Niagara.

Hierna gaan we naar het oude stadsgedeelte. Hier staan oude en nieuwe gebouwen door elkaar.

Rond de klok van half 5 gaan we wat eten en hierna gaan we naar het vliegveld. We brengen de auto weg en gaan inchecken.

Het inchecken verliep niet zoals het hoort.
We waren ruim op tijd, ruim 4 uur van te voren. We sluiten aan in de rij en zijn uiteindelijk aan de beurt. Dan blijkt dat we niet kunnen inchecken.
De avond van tevoren hebben we ook geprobeerd om in te checken via internet maar ook dat ging niet. De man aan de balie belt naar Lufthansa........ hij belt ruim 1,5 uur (heeft steeds muziek aan zijn oren) voordat hij iemand aan de lijn krijgt.... Problemen met de boeking. Wat nu??? We hebben uiteindelijk nog 1 uur voor dat het vliegtuig vertrekt als de man aan de balie doorgeeft aan ons dat het hem gelukt is. We zitten zelfs bij elkaar.

In Frankfurt moeten we ruim 5 uur wachten, maar deze vlucht konden we gelukkig wel via Internet inchecken. We dachten alles is geregeld en alles gaat goed..... Maar nee.....

Toen we eindelijk het vliegtuig in wilde, bleken onze tickets te zijn geannuleerd..... Wie heeft dit gedaan vragen we? Tja.... misschien Air Canada zeiden ze..... Maar nu? Het vliegtuig zit zowat vol. Eerst vertelde ze ons dat we niet mee konden, het zat vol. Maar uiteindelijk hadden ze toch nog 3 plekken. We zaten wel verspreid in het vliegtuig maar we konden mee.

Op de vraag waar onze koffers waren, kregen we het antwoord: "Geen idee". In Nederland maar even navragen bij Lost en Found......

De vlucht had door ons 25 minuten vertraging opgelopen. Maar of dit aan ons gelegen heeft.... NEE, dat niet.

In Nederland waren onze koffers niet te vinden. Bij Lost en Found vertelde ze ons dat ze nog in Frankfurt stonden.
Morgen komen ze de koffers thuis brengen werd verteld.
Charon en Joske komen ons op Schiphol ophalen.

Nu net gedoucht en wat gegeten. Moe want we hebben een nacht overgeslagen. Maar wel heel blij dat we weer thuis zijn. De katten, Sammy en Binky, zijn ook heel blij dat we er weer zijn.

Het wat een geweldige mooie schitterende reis die we met 3en gemaakt hebben!!!!

groetjes van Martijn, Wim en Anne-Marie

• 16 Augustus 2014 - 22:52

Mike En Marij:

Hoi luitjes,
    leuk dat jullie weer een prachtige vakantie gepland afgesloten hebben met nog spannende momenten
    aan de foto's en verslagen kun je weer opmaken dat het weer zoals een van jullie laatste trip daar was weer top of the world.
    fijn dat jullie weer terug zijn om alle belevenissen nog vele keren kunnen herbeleven door de ervaringen en bezienswaardigheden weer te mogen delen met anderen.

groeten Mike en Marij.