The grand Canyon of the East - Reisverslag uit Wellsboro, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu The grand Canyon of the East - Reisverslag uit Wellsboro, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

The grand Canyon of the East

Door: Anne-Marie en Charon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

02 September 2011 | Verenigde Staten, Wellsboro

Hoi allemaal, kei bedankt voor jullie reacties op deze site. We zijn altijd benieuwd naar jullie reacties. Hier gaat alles naar wens, we weten nu al dat we dagen te kort komen!!! Er is hier zoveel te zien!

Vandaag zijn we om 8 uur opgestaan. Na het ontbijt zijn we aangereden, richting het zuiden.

We zijn in het Letchworth state park geweest. Door dit gebied loopt de - Genesee River. Het is een grote Canyon met fantastische uitzichtpunten. Je kunt hier vele km's wandelen en fietsen.

Vanuit hier zijn we naar het Leonard Harrison State Park gereden, dit ligt nog meer naar het Zuiden. Ook hier is een grote Canyon, maar deze ziet er toch weer heel anders uit. Ook hier kun je weer heel ver kijken. Morgenvroeg gaan we nog even terug naar dit park.

Omdat het al tegen 6 uur loopt gaan we op zoek naar een Hotel in de buurt. Het was even zoeken, alles zit volgeboekt. Dit komt omdat dit weekend een langweekend is voor de Amerikanen i.v.m. een feestdag. Maar gelukkig hebben we er een gevonden. In het plaatsje Wellsboro.

We hebben een broodje gegeten bij Subway, een broodjeszaak. In het plaatsje zijn vele winkeltjes en eetgelegenheden. Na het broodje hebben we nog wat rondgelopen.

Nu zitten we heerlijk op onze kamer, net gedoucht en met wat drinken vermaken we ons wel.

Morgen gaan we richting het westen.

groetjes van Charon en Anne-Marie

• 03 September 2011 - 03:09

Wim En Anne-Marie :

Hoi Charon en Anne-Marie, vandaag extra vroeg opgestaan om jullie verslag te lezen en ik heb er geen spijt van zo te lezen en te zien aan al die foto's.

Ik kan wel indenken dat jullie dagen te kort gaan komen maar dat zou zelfs na 2 maanden ook zo zijn.

Het is er ook zo ontzettend mooi daar kun je wel een veel langere periode verblijven om dit te beleven.

Maar met al deze reisverslagen lijkt het wel of ik met jullie meereis en dan af en toe ook nog even op internet meekijken waar jullie ongeveer in Amerika zijn en wat rondsnuffelen, het is gewoon schitterend.

Groetjes Wim xxx

• 03 September 2011 - 05:51

Mike:

Het zie er inderdaad weer erg indrukwekkend uit zo als Wim al zij.
    dat de natuur zoiets kan laten ontstaan daar moet wel erg veel tijd overeen gegaan zijn.
    en in een veel te korte tijd mogen jullie dit allemaal zien.
    zo als ik al zij eerder in reactie op de verslagen.
    Volg ik jullie op de voet, als Wim dat nou gezegd had hij ook meereisde dan hadden we samen kunnen gaan.

Groetjes en nog heel veel kijk plezier , Mike en Marijke.

• 03 September 2011 - 11:15

Claar:

Mooie foto's!! Subway kennen we hier ook hoor!!
    Op dit moment hebben we hier stralend zomerweer, niet te geloven he?
    Geniet er nog van!!!

Groetjes,
    Claar

• 03 September 2011 - 20:23

Clazien:

Wat eeb schitterende foto`s weer, ik verheug me al weer op de volgende.
    Veel plezier, groetjes.

• 03 September 2011 - 21:16

Tiny En Frans:

he gaaf buurmeisjes geniet er lekker van groetjes tiny en frans