Onze eerste rustdag! - Reisverslag uit Ashland, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Onze eerste rustdag! - Reisverslag uit Ashland, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Onze eerste rustdag!

Door: Anne-Marie en Charon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

06 September 2011 | Verenigde Staten, Ashland

Vanmorgen heeft Anne-Marie de film The Shawshank Redemption gezien. The Shawshank Redemption is een film over het leven in de Amerikaanse Shawshankgevangenis. Deze gevangenis staat in Mansfield, dat is hier 20 minuten vandaan. Charon heeft deze film allang gezien zoals heel veel andere. Hierna zijn we naar deze gevangenis gereden. Je kunt deze oude gevangenis bezoeken, en je kunt er rondleidingen krijgen. Om 1 uur zou het open gaan. Wij staan daar dus keurig met vele andere auto's in de rij om naar binnen te kunnen, maar de poort blijft ook na 1 uur dicht. Rond kwart over 1 komt er een mevrouw ons vertellen dat het gesloten blijft omdat ze de gevangenis willen ombouwen voor het aankomend Halloween. Tja, dan maar ergens anders naar toe.

We besluiten om naar het giantische winkelcentrum te gaan. Er is daar van alles te doen. Tot een uur of 3 hebben we ons daar vermaakt.Lekker wat rondgewandeld en wat gedronken.

Hierna terug naar huis gereden en alvast wat spullen ingepakt. Rond 5 uur rijden we naar Charon haar werk om daar Carina op te halen.

Met zijn 3en zijn we wezen eten bij Applebee's.

De laatste avond dat Anne-Marie hier is. Morgen gaat ze naar huis. Om 2 uur gaat ze vanaf Columbus naar Chicago. Daar 3 uur wachten op de volgende vlucht naar Londen. Van daaruit naar Amsterdam waar, als alles op tijd gaat,ze om 12.10 uur land.

Van daaruit naar huis, spullen droppen en even wat opfrissen en dan op weg naar Mill. Diana haar collega is 25 jaar in dienst en geeft een feest. Dat wil ze echt niet missen!!!

Bedankt voor jullie leuke reacties op onze site! Het was leuk om jullie "mee op reis" te nemen!

groetjes van Charon en Anne-Marie
ps. we hebben nog enkele andere foto's aan deze dag toegevoegd van de afgelopen dagen.

• 07 September 2011 - 03:13

Wim En Anne-Marie :

Hallo Anne-Marie en Charon,

Zo op naar de gevangenis, wie heeft er te hard gereden? haha
    Jammer dat hij gesloten was het lijkt me best interessant maarja feesten gaan daar voor.

En ja een dag een beetje rust kan ook geen kwaad want morgen is toch weer die grote trip.
    En dan ben je weer thuis en Charon over 3 1/2 ook weer lekker thuis.

Maar een dag lekker shoppen kan ook geen kwaad.
    Dan nog een afscheids etentje, lekker, Mmm!!!
    De foto's zijn weer kei mooi.

Die vrachtwagenchauffeur was toch niet geschroken van jullie? ofwel?

Dan nog die aankomst op Columbus gewoon prachtig op zo'n mannier je dochter weer te zien!!

Hoop dat je lekker genoten hebt die tijd daar samen en er leuke herrineringen aan over zult houden.

Een hele goede reis terug gewenst en ik ben zeker op tijd op Schiphol, tot morgen.

Doe de groetjes aan iedereen daar.

Groejes Wim xxx.

Goetjes Wim,

• 07 September 2011 - 03:51

Diana:

Hallo Charon en Anne-Marie,

Echt een geweldige reis die jullie hebben gemaakt de afgelopen dagen!!
    Wel heel intensief.
    Dan kom je thuis en dan meteen door naar mij??? als je dat allemaal maar kunt halen en verwerken.
    Volgens mij ben je helemaal afgebrand als je thuis komt en dan moet je nog de hele reis verwerken. Ik weet dat je heel graag wilt komen en het is ook heel erg geweldig als je er donderdag bij kunt zijn maar als het niet lukt of je bent helemaal total-loss dan blijf je maar lekker thuis en dan spreken we later wel wat af.
    Nog een hele fijne terugreis en Charon nog een paar fijne (werk)weken!
    Groetjes Diana van der Linden.

• 07 September 2011 - 05:03

Henk:

The Shawshank Redemption is zowat de mooiste film die er is. Heb ik wel 20 keer gezien. Staat ook altijd zeer hoog in de "lijstjes". Jammer dat je er dan vlak bij bent en er niet in kan.

Een goed thuisreis!

Gr,
    Henk

• 07 September 2011 - 06:29

Mike Marijke:

Zo dat was weer een hele belevenis, zoalsneerder gezegt prachtige foto's met uitleg.
    Maar goed dat je de gevangenis niet in mocht anders had je langer moeten blijven waarschijnlijk.
    Ik vond het erg mooi om met jullie de reis te mogen mee maken.
    En wens Charon nog veel plezier in de VS en Anne-Marie een goed terug reis naar het mooie kikkerlandje.
    Wim zal bij de luchthaven gewoon achter de glazen deur staan of hekken om je met open armen te ontvangen, en niet plotseling op je schouders tikken.
    (misschien een andere keer)

Groetjes Mike en Marijke

• 07 September 2011 - 06:35

Anja:

nog even genieten en dan
    helaas weer naar huis.

Charon...nog veel werkplezier daar.

groetjes uit een druilerig Boxtel

• 07 September 2011 - 11:35

Clazien:

Hoi Anne-marie en Charon. Bedankt dat wij deze schiterende reis via de computer mee hebben mogen maken. We hebben er van genoten, van de verslagen en zeker ook van de mooie fot`s.
    Charon, heel veel succes verder in Amerika en Anne-marie een hele goede reis terug naar huis.
    Groetjes Clazien en Tiny.