Las Vegas verkennen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Las Vegas verkennen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Las Vegas verkennen

Door: Martijn, Wim en Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na het ontbijt zijn we naar Pawn Stars gereden, dit is een opkoop- en verkoop store. Bekend van TV.

Vanaf hier rijden we naar de Little White Chapel waar Elvis is getrouwd. Op het moment dat we arriveerde was er net een bruiloft afgelopen. Je kunt hier voor tussen de $ 50 en $ 100 trouwen.

Zo nu naar de Stratosphere Tower. Vanaf het panoramaplatform bovenop de 350 meter hoge toren hebben we een prachtig uitzicht over stad en op de bergen die uit de woestijn oprijzen. Er zijn 3 attracties boven op deze toren waarvan Anne-Marie graag gebruik van maakt.

Omdat het zo warm is gaan we eerst terug naar het Hotel om wat af te koelen in het zwembad. We liggen net in het water als er een onweersbui overtrekt. Maar we krijgen een paar spatjes regen en dat was het dan. De zon is er weer en de rest van de dag schijnt de zon weer.

Nu wordt het tijd om de stad te verkennen. Het is 43 graden dus het gaat op een rustig tempo en we lopen dan weer binnen om daar van alles te bekijken, en om af te koelen :-) en dan weer naar buiten om buiten rond te neuzen.

Het was een mooie dag, en we hebben volop genoten!

groetjes Martijn, Wim en Anne-Marie