What a day!! - Reisverslag uit Brussel, België van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu What a day!! - Reisverslag uit Brussel, België van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

What a day!!

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

08 September 2012 | België, Brussel

Vanochtend om 5 uur opgestaan. Om half 6-6 uur aangereden naar Brussel. Daar de auto geparkeerd en met de bus naar het vliegveld.

Om 11 uur mochten we het vliegtuig in. We zaten in de achterste rij. Het vliegtuig werd losgekoppeld en heeft toen enkele honderden meters gereden. Toen stond ie stil...... draaide om en bleef toen stil staan. Niet goed dachten we gelijk. En gelijk kregen we. Er bleek iets te zijn met de motor. Na een uur kregen we te horen dat het geen bom was! Nou ja!!

De monteurs waren volop bezig. Na nog een uurtje werd gezegd dat ze het makement nog niet gevonden hadden. Nog een uur verder (inmiddels zitten we dus al 3 uur in het vliegtuig) begon het toch wel heel benauwd te worden, de airco achterin het vliegtuig deed het niet... Om half 4 mochten we uit het vliegtuig. Terug naar de gate. Daar hebben we tot 6 uur gewacht tot ze vertelde dat de vlucht geannuleerd werd. We kregen onze koffers terug. Na weer een uur wachten hadden we dan eindelijk de koffers. En toen.... een etage naar boven. Daar kregen we te horen hoe de vlucht morgen wordt. Tevens kregen we hier een hotelvoucher en een taxibon. We hebben hier 5 uur op moeten wachten... Het is nu inmiddels half 1. Net op onze hotelkamer. Nog steeds in Brussel. We hebben te horen gekregen dat we morgen om 13.00 uur, met hetzelfde toestel.... de lucht in gaan. We houden hoop dat het toestel nu wel in orde is.

Nu douchen, en naar bed. Morgen zien we wel weer.

groetjes van Wim en Anne-Marie

• 08 September 2012 - 01:40

Claar:

Het zal ook eens niet zo zijn dat jullie niet iets aparts meemaken he? Hoop maar dat morgen wel alles goed verloopt!! Probeer nog maar lekker te slapen, dan ga je in ieder geval uitgerust op vakantie!!!!
    Welterusten en goeie reis morgen! En anders maak je er maar gewoon een weekendje Belgie van!!!!

• 08 September 2012 - 08:52

Ad Van Dorst:

Gelukkig heb je de foto's nog...........Slechte start dus letterlijk. Hier wordt je moeier van dan van een dag wandelen maar je hebt wel wat te vertellen. Vandaag alsnog een goede vlucht en een fijne vakantie.

• 08 September 2012 - 09:06

Chantal :

Hoi Annemarie en Wim,

Ik hoorde van Hanny dat jullie niet zijn vertrokken. Echt vervelend... Ik hoop dat jullie vandaag op tijd vertrekken en van de vakantie kunnen gaan genieten!!!
    Groetjes Chantal

• 08 September 2012 - 09:16

Henk:

We hadden het er de dag voor jullie vertrek nog over:" Wim, neem een schroevendraaier mee. Je bent daar handig mee!!"

Veel succes vandaag en alsnog een goed begin van de vakantie.

Gr.
    Henk en Daisy

• 08 September 2012 - 19:17

Hoi Annemarie En Wim:

Wij zijn net terug van Tsjechië: goed weer gehad, veel gezien, lekker gegeten en natuurlijk ook het lekkere Tsjechische bier geproefd :-).
    Wat een slechte start van jullie vakantie, wat een pech. wij hopen dat het toch nog leuke vakantie gaat worden.

Veel plezier

Jos en Petra