Crossing the Border to Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Crossing the Border to Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Crossing the Border to Canada

Door: Anne-Marie en Charon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

30 Augustus 2011 | Canada, Ottawa

Vanochtend zijn we om 7 uur opgestaan. Na het ontbijt, rond 9 uur zijn we aangereden naar Canada.

We hebben in totaal 550 km gereden. Voorbij Detroit zijn we de grens over gegaan. Om 4 uur zijn we in Atwood.

We hebben heerlijk buiten gezeten. Mike heeft even laten zien waar hij werkt. Dit is een boerderij met vele koeien. Er zijn ook vele kalfjes. Hij legt uit dat hij vele grasvelden moet maaien en ook af en toe de kalfjes melk moet geven met de fles. Als de mais zover is dan moet hij deze hakselen maar ook stallen schoonmaken.

Toen we weer richting hun huis reden, komen we Mari tegen met zijn truck. Deze truck heeft ie naast hun huis gezet. Charon en ik hebben even in deze grote truck gezeten. Je voelt je echt klein erin.

Zo, en nu gaan we zometeen aan de BBQ !!! Mijn eerste alcohol ben ik aan het nuttigen. Vanwege het mooie warme weer kies ik nu voor een heerlijk pilsje. Charon houdt het bij alcoholvrije drank. Iedereen is thuis en het is gezellig.

groetjes van Charon en Anne-Marie

• 31 Augustus 2011 - 03:28

Wim En Anne-Marie :

Hallo goede morgen alweer voor ons weer een nieuwe dag en voor jullie zometeen welterusten.
    Zo de kilometers zitten er al weer op en alles rustig verlopen en zitten jullie gezellig bij Angeline en Mari met de kids, en heerlijk genieten van een BBQ en een biertje, ook hier is alles goed.
    Ad is weer uit het ziekenhuis en alles was goedgegaan dus nu kan alles weer genezen.
    Er zitten weer mooie foto's bij maar vooral blijf genieten groetjes Wim xxx.

• 31 Augustus 2011 - 08:09

Claar:

Heb weer eens even gelzen wat je allemaal doet. Ziet er echt goed uit! Hier gaat alles zijn gangetje, vrijdag komen Wim en Martijn bij ons eten dus die komen niks tekort!!! hahahaha
    Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal!!

Groetjes,
    Claar

• 31 Augustus 2011 - 12:06

Clazien:

Veel plezier in Canada.

• 01 September 2011 - 07:34

Robert:

nou stuur mijn maar die autos op in plaats van die maiskolven
    mooie kalven geen gelijkenis te zien met charon
    maar doe ze alle de groeten daaro en nog veel plezier