Op verkenning in Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Op verkenning in Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Op verkenning in Ponta Delgada

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

01 Mei 2012 | Portugal, Ponta Delgada

Door de smalle straten lopen we naar het centrum. Het is best druk in het stadje.

In de haven is er van alles te zien. Op een terrasje genieten we van een heerlijk kop koffie.

Charon is hier ook geweest en ze vertelde ons dat er hier een apart kerkhof is. Heel toevallig komen we er langs en besluiten dit even van dichtbij te bekijken.

Hierna bezoeken we 2 botanische tuinen, de Jardim Antonio Borges en de Jardim Jose do Canto.

Weer terug naar het centrum. Daar nemen we een heerlijk glas wijn en proosten we op leuke dag.

We slenteren verder en besluiten wat te gaan eten. Mijn eerste visje heb ik op. Het is een Boca Negra oftewel Rockfish. Deze was heel lekker!!!

Zo nu wordt het tijd om het Hotel op te zoeken. Daar staat een fles wijn op ons te wachten, mmmmm.

Groetjes van Wim en Anne-Marie

• 01 Mei 2012 - 22:08

Claar:

Toch weer die wijn hahahahahaha

• 02 Mei 2012 - 07:41

Anja:

veel plezier daar!!!
    en ja Claar... idd weer die wijn.... zullen we gaan tellen???

en Wim hoe gaat het met je rug????

groetjes

• 02 Mei 2012 - 09:37

Angelien:

geniet er van samen gr

• 06 Mei 2012 - 18:03

Hans:

Eindelijk tijd om jullie verslag te lezen.
    Dat visje zag er wel vriendelijk uit.