Eindelijk in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Eindelijk in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Orlando

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

09 September 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vol goede moed verlieten we het Hotel in Brussel. We zouden om 10 uur vertrekken naar New York.... Als we in de vertrekhal aankomen kijken we waar we moeten inchecken... Zien we bij onze vlucht het volgende staan: VERTRAAGD... tot 20 uur. Alweer vertraging, 10 uur!!! Het is net of we niet mogen vertrekken. Wat nu? Daar stonden we dan... Dat kan toch niet waar zijn. Wij naar de balie van Jet air. Wat bleek, het vliegtuig wat nog uit Amerika moest komen, waar wij mee naar New York zouden vliegen, heeft motor pech..... En daar sta je dan!!

Gelukkig kwamen ze na een uurtje met een oplossing. We kunnen om half 11 vertrekken met Brussel Airline. Het maakte ons niet meer uit welke maatschappij ons over de oceaan zou vliegen(als het maar geen Delta is). Als we maar de lucht in gaan. En ja wel, we vlogen op tijd naar New York!!
We kwamen daar aan om half 1. Keurig op tijd vertrokken we vanuit daar naar Orlando waar we om half 7 zijn geland.

NU de auto ophalen, we hebben er een mogen uitzoeken! Nu naar het Hotel. Tijdens het rijden viel me een lichtflits op..... ONWEER!!! Het flitst af en toe maar het is droog, en behoorlijk benauwd. Het Hotel is goed, en na wat eten, en de nodige biertjes zijn we toch wel een beetje moe geworden. Het is inmiddels 10 uur in de avond, in Nederland is het 4 uur in de nacht. We gaan douchen en naar bed.

morgen eerst eens een rustig ontbijtje en dan eens kijken wat we gaan doen.

groetjes van Wim en Anne-Marie

• 10 September 2012 - 06:02

Mike Marij:

Gelukkig na die drempels en wachten rock aan de vakantie kunnen beginnen.
    Veel plezier.

• 10 September 2012 - 08:12

Twan:

Hoe langer je moet wachten op iets wat je graag wilt, des te meer kun je er van genieten.

Heel veel plezier aan de andere kant van de plas.

Twan

• 10 September 2012 - 08:17

Claar:

Hahaha, had al vernomen dat jullie goed aangekomen waren!!! Nou maar genieten!!!

• 10 September 2012 - 13:36

Angeline:

Hi Ann-marie en Wim,
    Nou nou dat is nogal wat. 2 dagen van je vakantie weg.
    Maar gelukkig goed vertrokken en dan nu uiteindelijk in Florida.
    Heb je nog geen foto's gemaakt.
    Vindt het leuk om te zien waar je bent, zelfs van het hotel in Brussels.
    Hier alles goed. Groetjes en veel plezier.

• 10 September 2012 - 16:18

Ik:

Nou nou, hebben jullie even geluk, zomaar een nachtje Belgie erbij, maar ja uitendelijk moet je toch door naar de USA en ook dat lukt natuurlijk!!!1 :)

Hoe groot is de auto, met z'n tweeen hoeft die natuurlijk niet al te groot te zijn!!??

Heel veel plezier verder!!

• 11 September 2012 - 11:05

Clazien:

Hoi, Gelukkig eindelijk in Amerika. en nu aan het genieten. Greetz.