Clearwater Beach - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Clearwater Beach - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Clearwater Beach

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

11 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Myers

Na het ontbijt zijn we naar Clearwater Beach gereden. We waren lekker vroeg en het was nog rustig aan het strand. Over het witte zand naar de oceaan. Er stonden daar strandstoeltjes en daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt. Het water was heerlijk!!! Ik voelde me als een vis in het water. Jaren geleden was ik hier ook. Tijdens het zwemmen zagen we op een korte afstand dolfijnen zwemmen. Dit was nu ook het geval. In totaal 4.

Daarna via de Sunshine skyway bridge over Tampa Bay. De oude brug ligt er langs, en die wordt nu gebruikt door vele vissers. We zijn de oude brug opgereden en hebben vanaf hier foto's gemaakt van de nieuwe brug.

Hierna zijn we verder door gereden naar Myakka River State Park. Hier is een bezoekerscentrum en je kunt er verschillende wandelingen maken. Je waant je niet alleen in een moeras, je bent er ook! Het was super. De paden waren af en toe helemaal overspoeld en de enige weg was dan ook door het water.... Ik had slippers aan, tja, natte voeten dus. Bij de volgende wandeling toch maar mijn wandelschoenen aangedaan.

Onderweg naar ons hotel werden we verrast door een flinke onweersbui. En reken maar, deze was flink !!! Het was donker en de lichtflitsen met de donder zorgde voor de "sfeerverlichting".

Gelukkig dat na een goed uurtje de zon dan weer doorbreekt. Nu gaan we zometeen nog eventjes zwemmen. De buitentemperatuur is goed. Het zal nu (half 9 in de avond) rond de 26 graden zijn.

En Claar, inderdaad, geen wijn. We vinden het bier lekker bij deze temperaturen!!
En Henk, "see you later alligator" houden we er nog even in. Die beestjes zien we in de Everglades weer.

groetjes van Wim en Anne-Marie

• 12 September 2012 - 06:47

Mike Marij:

Gelukkig is de vakantie sfeer er goed in gekomen, weer erg mooie plaatjes van een mooi ongerept natuur.
    lijkt ons weer een fantastische reis die jullie hebben uit gezocht.
    We volgen jullie weer op een mooie afstand.
    groetjes Mike en Marij.

• 12 September 2012 - 08:34

Henk:

Dol fijn aan het water en in het water!!
    De foto's zijn heel mooi, de laatste is héééél mooi.

• 12 September 2012 - 08:36

Henk:

Staat daar wel ergens in de jungle een stemhokje???

• 12 September 2012 - 09:38

Martijn:

Wat mooi daar vond het moerasje bij de moerputten al mooi maar dit is echt geweldig hav
    e fun groetjes m&m

• 12 September 2012 - 10:42

Clazien:

Wat een avonturen toch weer, ik ben jaloers.
    Nog 8 dagen en dan mogen wij ook weg. Enjoy. Greetz.

• 12 September 2012 - 13:09

Jos:

Was het geen HAAI? :-)

• 12 September 2012 - 22:04

Twan:

Mooie foto's en leuke verslagen.
    Geweldig om dit allemaal zo te volgen en te zien.
    Enjoy!!!!!!!!!