Alvast wat reisdocumentatie bekeken. - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Alvast wat reisdocumentatie bekeken. - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Alvast wat reisdocumentatie bekeken.

Door: anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

06 November 2010 | Nederland, Oss

Onze route is uitgestippeld, we hebben al heel wat genoteerd wat we zeker niet willen missen. Veel documentatie materiaal verzameld. Landkaarten, wandelkaarten en reisgidsen liggen hier op de tafel.

In Singapore, waar we 3 dagen verblijven,(overdag altijd rond de 31gr en 's nachts rond de 24gr) kun je een wandeling maken door Chinatown, Little India en Kampong Glam. En wat dacht je van de reusachtige winkelcomplexen en wolkenkrabbers. Verder kun je een rondvaart nemen op de Singapore river. We zullen ons daar gaan verplaatsen met de MRT, de efficiënte airconditioned De metro van Singapore.

Na deze dagen vliegen we verder naar Auckland. De Sky Tower is de belangrijkste blikvanger van de stad. De toren is 328 m hoog. Via een lift kun je naar de observatiedekken, die je een uitzicht bieden van zo'n 80km. Verder zijn er fraaie winkels, historische gebouwen, restaurants en cafe's. Al met al is er veel te zien en te beleven.

We moeten nog veel documentatie doorspitten. Maar het is heel leuk om te doen. Nog 58 dagen, oftewel ruim 8 weken.

Groetjes van Wim en Anne-Marie

• 07 November 2010 - 11:25

Clazien:

Leuk zeg, al die voorbereidingen.
    Dat brengt jullie alvast in vakantiestemming.
    Nu alleen nog de dagen aftellen.
    Groetjes.

• 25 December 2010 - 17:02

Tiny En Frans:

wij gaan nu van ons kerstdinner genieten zie jullie nog gr t+f