heerlijk thuis op de bank - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu heerlijk thuis op de bank - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

heerlijk thuis op de bank

Door: anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

06 Februari 2011 | Nederland, Oss

Vanochtend om 7 uur zijn we geland in Nederland. We hadden een half uur vertraging. De vlucht was goed. Af en toe wat turbulentie maar dat was het dan ook. Af en toe sliepen we wat en dan keken we film.

Om kwart voor 8 waren Charon en Martijn op Schiphol om ons op te halen. Even elkaar geknuffeld, en toen de koffers in de auto geladen. Rond de klok 9.15 uur waren we thuis.

Charon heeft een heerlijke cake gebakken en als verrassing boven in de badkamer een nieuw gordijn gehangen en nieuwe kleedjes op de grond gelegd.

Martijn wilde afgelopen zaterdag voor ons de tuin nog eventjes op orde maken, maar hij moest die dag voor zijn baas werken. Dus dan onze tuin maar een andere dag.

De was zit al in de wasmachine en we hebben ons eerste hollandse koffie op, met een heerlijk plak cake.

De katten maken het alledrie goed zo te zien. Leuk om het allemaal weer terug te zien. Maar het is wel even wennen, het is hier winter. Geen blad aan de boom. De kou valt hier reuze mee.

We hebben de hele stapel post doorgewerkt.

Zo nu eerst even heerlijk onder de douche en wat andere kleren aan.

Het is weer heerlijk om thuis te zijn. Home sweet home.

• 06 Februari 2011 - 10:37

Loes En Carla: