op het vliegveld van Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu op het vliegveld van Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

op het vliegveld van Singapore

Door: anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

05 Februari 2011 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal,

Zo na een vlucht van 9 uur en 45 minuten zijn we geland in Singapore.
Het was geen rustige vlucht. We hadden veel turbulentie en mochten maar af en toe naar het toilet. Nou ik kan zeggen dat we blij waren om wat rond te lopen op het vliegveld van Singapore. We waren om 17 uur (Singapore tijd) hier geland. In Nederland was het 10 uur in de ochtend.

We lopen wat rond om onze benen wat te strekken. Na een zit van bijna 10 uur is dat wel heerlijk kunnen we zeggen. Het is hier in Singapore 30 graden en op het vliegveld is het benauwd. Ze hebben hier een vlindertuin en deze hebben we even bezocht. Maar ja, daar is het nog warmer... en we hadden ons al gekleed op het Hollands weertje...

Nu hebben we bij de info een inlog gekregen voor free internet. Daar maken we gelijk gebruik van. Een goeie bak koffie erbij,(lekker sterk), blijven we ook wat wakker en even wat internetten.

Rond de klok van 23.50 uur (Singapore tijd) in Nederland is het dan ongeveeer half 6 in de namiddag, vliegen we naar Amsterdam.

We hebben nog een lange vlucht voor de boeg. Hopelijk kunnen we dan wel een beetje slapen.

Och, anders halen we het wel weer dubbel in als we thuis zijn. In ons eigen bedje!!! Thuis, bijna thuis, dat klinkt na al die weken toch wel heel fijn in mijn oren!

gr. van Wim en Anne-Marie