nog een nachtje !!!!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu nog een nachtje !!!!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

nog een nachtje !!!!!

Door: anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

02 Januari 2011 | Nederland, Oss

De koffers zijn gepakt, alles staat klaar voor vertrek. Morgenvroeg rond de klok van 6 uur worden we door Charon en Martijn weggebracht naar Schiphol. He, he, eindelijk begint de vakantie!! We hebben afgelopen zaterdagochtend via Internet ingecheckt. Stoel 51a en 51b is het geworden. Robert-Jan, Frans, Patricia en Ad zijn vanmiddag nog even geweest om ons een fijne reis te wensen. Verder allemaal bedankt voor jullie leuke reacties! Nu nog eventjes lekker onderuit met een goed gevuld glas!

We laten wel iets weten als we in Singapore zijn (als we kunnen internetten). Hier is het rond 0 graden, maar daar is het rond de 33 graden! Wel even wat anders!
Met een glas in de hand proosten we samen op een heel gezellige, fijne, fantastische, geweldige, avontuurlijke vakantie!!!!!

vele groetjes van Wim en Anne-Marie

• 02 Januari 2011 - 17:50

Loes En Carla:

We wensen jullie een goede reis.
    Geniet van alles.
    We blijven jullie volgen.

• 02 Januari 2011 - 18:17

Rien En Nel:

Wim en Anne-Marie,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Geniet ze.

Groetjes Rien en Nel

• 02 Januari 2011 - 18:55

Jos En Petra:

Anne-Marie en Wim,
    goede reis en hele fijne vakantie gewenst.
    Geniet ervan.
    Wij volgen jullie verhalen wel

• 02 Januari 2011 - 19:24

Clazien:

Hoi Wim en Anne-Marie,
    Héééééél veel plezier in Nieuw Zeeland.
    Geniet ervan samen en denk af en toe ook eens aan ons.
    Groetjes Clazien, Tiny, Axel en Jurian.

• 02 Januari 2011 - 20:48

Gradje:

hallo, nog lekker even genieten van de frisse lucht hier want dat hebben ze volgens mij niet in Signapore, Wim en Anne-Marie heel veel plezier en geniet ervan!!!!

Els en Geert.

• 02 Januari 2011 - 20:49

Els en Geert.

• 02 Januari 2011 - 20:50

sorry, was wat ongeduldig. :(

• 02 Januari 2011 - 23:16

Angelien:

ik wens jullie een fijne vliegreis en zal jullie zeker volgen
    heel veel plezier en nog de beste wensen van ons allemaal hier
    doei doei

• 03 Januari 2011 - 01:15

Angeline:

Hi samen,
    ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen en ik zal het zeker allemaal volgen.
    Hopelijk kunnen jullie internetten.
    Vele groetjes vanuit Canada.

• 03 Januari 2011 - 08:19

Anja:

heel veel plezier daar in het verre buitenland...
    geniet er van en we zullen jullie volgen.

groetjes Anja, René Vincent

• 03 Januari 2011 - 09:46

Henk En Daisy:

10.40 uur op onze computer. Jullie vliegen nu zowat weg. Misschien wat zenuwachig (in ieder geval een van de twee) maar zoals ik jullie ken met heel veel verwachtingen en nog meer zin in een hele mooie vakantie. Jullie hebben er lang naar uitgekeken: geniet er dus maar ten volle van.

Ik weet zeker dat wij er het nodige van meekrijgen. Tijdens jullie vakantie en ongetwijfeld ook daarna. Maar verspil niet te veel tijd met het zoeken naar internet-locaties! Het is immers om jullie, niet om ons!

Succes met je zoektocht naar Dunedin, Tongariro track en Milford Sound. Ik hoop van harte dat het mag worden wat je er van verwacht!

Groetjes,