Marina Bay in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Marina Bay in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Marina Bay in Singapore

Door: anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

05 Januari 2011 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal,

Allereerst allemaal kei bedankt voor jullie reacties!!!!

We hebben heerlijk geslapen!! Als een blok! Rond de klok van 7 uur liep de wekker af. Even douchen, aankleden, ontbijtje en op weg.

Vandaag stond Marina Bay op de agenda. Met de ondergrondse er naar toe. Het was prachtig weer, de zon scheen en de temperatuur... 35 graden. We zijn in het sky park geweest! Afgelopen weekend zei ik nog tegen Marleen: "over een paar daagjes staan we helemaal bovenop". En vandaag was het zover, in 40 seconden helemaal naar boven, 56 verdiepingen hoog. Boven heb je een prachtig uitzicht over Singapore. Tevens is er boven een zwembad. Als je over de waterspiegel kijkt is het net of het water van de toren loopt.

Hierna hebben we helemaal de Marina Bay rondgelopen.

Via de ondergrondse gingen we naar Harbour Front, om vandaaruit met een kabelbaan naar het eiland Sentosa te gaan. Op het eiland hebben we de Underwater World bezocht, ook kregen we een dolfijnenshow te zien. Hierna hebben we een 3-D movie gezien. Intussen werd het buiten nog al broeierig warm,....onweer?? Ook een vlinder- en een vogeltuin bezocht. Het begon wat te regenen maar we besloten toch nog eventjes naar het strand te gaan met de bus. Intussen begint het te onweren. Toen we langs het strand liepen begon het te gieten!!! Even een afdakje zoeken. Het water was wel welkom, een heerlijke verkoeling, maar de camera e.d. kunnen er niet zo goed tegen. Toen het bijna op hield met gieten,regende het. We zijn nog even bij het strand gebleven, Het onweerde continue, en flink. Hierna zijn we weer naar met de kabelbaan naar het vaste land gegaan. Daar hebben we wat gegeten, en rond de klok van half 8 zijn we nog naar Marina Bay gegaan. Het was intussen donker aan het worden,en dan is de Skyline heel mooi met al die lichtjes. We kregen af en toe extra licht want het onweerde, en regende nog steeds.

Rond de klok van half 10 waren we weer terug in het Hotel. Nu een lekker gevuld glas, beentjes onderuit en zometeen gaan slapen.

Morgenvroeg worden we om 04.45 uur gewekt. Onze bus komt om 05.30 uur.
Dan gaan we naar het vliegveld voor onze vlucht naar Nieuw Zeeland.

groetjes van Wim en Anne-Marie

• 05 Januari 2011 - 15:34

Loes En Carla:

Jammer van die regen!
    We hebben hier vandaag een zonnige maar wel koude dag.

Leuek foto's weer!

• 05 Januari 2011 - 16:07

Riny En Coby:

mooie foto's en lekker weer zo te lezen nog veel plezier en tot weder horen rin y en coby

• 05 Januari 2011 - 16:26

Charon:

Hoi Mam en wim,

Ziet er weer goed uit en leuk die dolfijnenshow,
    veel plezier nog daar!!
    martijn marleen en ik hebben net ons eten op:)

gr charon

• 05 Januari 2011 - 18:11

Angeline:

Weer harstikke mooie foto's.
    We wensen jullie een goede vlucht naar NZ.
    En kan niet wachten op meer foto's.
    Groetjes van je zusje.
    xoxox

• 05 Januari 2011 - 18:21

Wim En Od:

Ha die Wim en Annemarie,

Kei moie foto's. Veel te zien daar.
    Vandaag hebben wij zoals gewoonlijk weer uit gegeten met de mannen.
    Alvast een goede vlucht naar Nw.Zeeland.

Gr. van die andere Wim en Od.

• 05 Januari 2011 - 19:16

Clazien:

Mooi daar zeg.
    Goede vlucht straks.

• 05 Januari 2011 - 20:04

Henk En Daisy:

Leuke foto's maar jullie staan wel heel vaak midden in beeld. Behalve in het zwembad: "had je je bikini niet bij, Annemarie?"

De dag was weer goed gevuld. Volhouden!!

Gr,
    Henk en Daisy

• 05 Januari 2011 - 20:19

Ad:

Hoi Annemarie en Wim.

De 1e beelden zijn al erg mooi. Dat belooft nog wat. Ik ben erg benieuwd naar de volgende. Lijkt me een hele belevenis daar boven op die hoge toren. Geniet er verder van. Morgen naar NZ.

Groet Ad

• 05 Januari 2011 - 21:28

Angelien:

geweldig en dat zwembad is echt appart
    we wensen jullie verder weer een fijne vliegreis
    tot horens
    gr vanuit hier

• 06 Januari 2011 - 06:56

Diana En Laurens:

Hallo vakantiegenieters,
    onvoorstelbaar dat je een paar dagen geleden nog bij ons stond te kletsen in het koude Nederland en dat je nu rondloopt in je korte broek met een giga temperatuur.
    Wij hier maar slibberen.... Vanmorgen regende het en de sneeuw is hier al een heel eind weg.
    Wat betreft jullie reis... geweldige foto's, geweldig verslag... ik ben nu al heel benieuwd naar je fotoboek en hoeveel tijd heb je al gefilmd?
    Heb je al wat kunnen puzzelen in het creatief boek van Loes en mij?
    Geniet ervan.
    Groetjes Diana en Laurens