Nieuw Zeeland here we come!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland here we come!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wim en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland here we come!!!

Door: anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Anne-Marie

07 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo,

nu het eerste berichtje vanuit Nieuw Zeeland. Van ochtend zijn we keurig op tijd vertrokken, om 8.50 uur.
De vlucht duurde 9 uur en 45 minuten.
Hebben veel geslapen in het vliegtuig, gelukkig, even bij tanken. Heerlijk een paar wijntjes op. Om 23.45 geland in Nieuw Zeeland. Met de taxi naar het Hotel. Daar zijn we nu. We wilden nog even wat drinken en wat schrijven naar jullie allemaal.

Henk, ik had gisteren mijn bikini niet bij... zwembad was alleen maar voor de gasten... Jammer, het zag er geweldig uit, de temperatuur en dan dat water, je zou er zo in willen.

Oh, ja, gisteren was het woensdag, onze frietdag, zijn de mannen alleen op pad gemoeten. Troost je, over een week of 5 ga ik weer mee. (geniet nog maar even van de rust !!)

Hier in Auckland is het rond de 25 graden. Nu is het donker, het wordt bedtijd. Het is nu hier 2 uur in de nacht. Morgen weer een nieuwe dag.
Rond de klok van 9 uur gaan we de auto ophalen.

Diana en Loes, we hebben al verschillende keren in jullie boekje zitten neuzen. De puzzels komen af!

We hadden er gisteren nog een filmpje bij willen zetten maar dan doen we een andere keer.

vele groetjes van Wim en Anne-Marie

• 06 Januari 2011 - 14:26

Charon:

Hoi Beide,

heb ook dit verslag weer gelezen,
    leuk hoor en wat n vlucht wel gaar denk ik na z`on tijdje vliegtuig zitten,
    dat zakmes komt dus wel van pas met de flesjes wijn die er door heen gaan!!!
    gr Charon

• 06 Januari 2011 - 16:48

Robertjan:

He Saampjes,

Leuke fotos en mooie omgeving,heb net de foto`s samen met charon gekeken.
    Nog veel plezier samen!
    Kijk binnekort weer een keertje met Charon naar de aankomende foto`s en berichtjes,
    Blijf op de hoogte,

Trouwens heb net met charon gegeten en ze kan lekker koken:)dus maak je eigen maar geen zorgen dat het hier niet goed gaat alles loopt goed!

Gr Robertjan

• 06 Januari 2011 - 18:22

Martijn Aarts:

hey mam en wim check mail van wim:P

• 06 Januari 2011 - 19:09

Henk:

Kom op met de foto's van de auto!

Pas om 9 uur het gevalletje ophalen! Kom op, dat moet eerder kunnen!

Gr,
    Henk